piątek, 26 września 2014

Pink beanie.

Cześć Wszystkim! Jak tam w szkole? U mnie na razie jakoś leci! W ostatnim czasie kompletnie zaniedbałam bloga, ale miałam starsznie dużo obowiązków. Szkoła, odrabianie lekcji, pierwsze klasówki i kartkówki, krótko mówiąc masakra! No cóż... - 3 gimnazjum to już nie przelewki (hahaha)! Mimo to, wzięłam się w garść i przygotowałam dla Was nowy outfit. 

PS: A niedługo będę miała małą niespodziankę, która oczywiście pojawi się na blogu! ;-) Poza tym mam jeszcze kilka pomysłów na posty, które mam nadzieję uda mi się zrealizować. Jednak wszystko w swoim czasie! Tymczasem ściskam Was mocno! :-*

zdjęcia: Ola Żoch

czapka - MONASHE  /  sweter - NEWLOOK  /  spodnie - DRDENIM  /  kurtka - ROMWE  /  tenisówki - SEQUIN  /  zegarek - ASOS  /  bransoletka - LILOU 
 Pozdrawiam,
Asia

3 komentarze:

  1. Śliczny sweterek ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny klimat na zdjęcia! :) Uwielbiam opuszczone magazyny, garaże.. Co do stylizacji uwiódł mnie zegarek *.*

    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylizacja :)
    czapka i sweterek są super !

    OdpowiedzUsuń