środa, 20 sierpnia 2014

Sportowa stylizacja z boyfriendami i czerwona koszula.

  Cześć wszystkim! Jak tam przygotowania do szkoły? Książki i zeszyty już kupione? U mnie zostało jeszcze tylko kilka drobiazgów i mogę zaczynać rok szkolny. Co więcej, ostatnio ogarnęła mnie nawet straszna tęsknota za szkołą (hahaha!), klasą i oczywiście znajomymi. Nasze codzienne grubiańskie powitania, wygłupy, śmiechy i chichy na przerwach... - tego właśnie najbardziej brakuje mi w czasie wakacji! Dobra, koniec o szkole!  Lepiej zobaczcie co dzisiaj dla Was przygotowałam! ;-)

  
t-shirt - CUBUS / koszula - SH / boyfriendy - H&M / buty - NEW YORKER zegarek - ASOS

***

Trzymajcie się,
Asia

17 komentarzy:

  1. wymalowana jak ruska dzieweczka, te poliki aż razą swoim odcieniem. make up nie trafiony :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak sama pomyślałam :D ... W lekkim make up-ie ci dużo lepiej Asiu

      Usuń
    2. Akurat Asia była bardzo lekko pomalowana - mineralny podkład i róż... :-) Wrażenie mocnego makeup'u wywołuje jedynie mocniejszy kontrast przy obróbce zdjęć ;-)

      Usuń
    3. Ktoś kto by się znal na obróbce zdjęć nie zrobiłby takiej krzywdy dla asi :')

      Usuń
    4. Hahahah! Dzięki, zapamiętam na przyszłość ;-D
      Polecam też od razu sprawdzić ustawienia monitora ;-)

      A,

      Usuń
  2. Stylizacja ładna, lecz mogłaś dobrać inne buty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako obuwie dałabym ładne conversy, te buty nei bardzo mi się podobają. Ogólnie stylizacja jest bardzo ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zestawienie. U mnie na blogu też kiedyś była podobna stylizacja ;33

    Zapraszam na nowy post! :D http://szuszunia-photography.blogspot.com/2014/08/szyszunia-travels-szlakiem-pogorii.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze dobierasz buty, które wcale nie pasują do reszty ubioru, popracuj nad tym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem to ja doradzałam, więc biorę na siebie ;-)
      Ann.

      Usuń
  6. Mi tam się podoba <3
    Czekam na kolejny post :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, cudny zegareek!!! Jakiej konkretnie marki?

    OdpowiedzUsuń