czwartek, 10 lipca 2014

Stylizacja z szarym topem i skórkowa spodnica.

Hej, hej! W dzisiejszym poście miałam zamiar pokazać Wam mój codzienny makijaż, o który zresztą bardzo mnie prosiliście, ale potrzebuję na to nieco więcej czasu - mam nadzieję, że jeszcze trochę poczekacie. Jednak nie chciałam zostawiać Was z niczym, więc postarałam się chociaż o nowe zdjęcia (dzięki Siostra!). Tym razem impulsem do stworzenia stylizacji był szary top, który udało mi się dorwać w szmateksie za kilka groszy i zalegająca od miesięcy w szafie skórkowa spódnica. Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o dzisiejszym outficie!? ;-)


bluzka - SECOND HAND / spódnica - ROMWE / buty - NEW YORKER / naszyjnik - H&M / okulary - MOODO


______________________________________________
MÓJ ASK  /  MÓJ INSTAGRAM  /  MÓJ FACEBOOK

12 komentarzy:

  1. szybko ci biust urósł ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i zdjęcia :) A Ty piękna jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny outfit. Ładna spódniczka, dodaje uroku tej stylizacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna masz te buty?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna spódniczka :DD

    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. buty nie pasują, lepiej wyglądałyby twoje białe trampki, a tak to stylizacja jedna z lepszych :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja <3 tylko buty mi się nie podobają...
    Na bloga wpadłam bo bardzo mi się spodobała twoja stylizacja w Avanteen.
    http://my-crazy-smile.blogspot.com/ zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  8. kto robił foty?

    OdpowiedzUsuń