czwartek, 24 lipca 2014

My favorite photos, czyli ulubione zdjecia z sesji.

Cześć Wszystkim! Jak mijają Wam wakacje? U mnie wszystko w jak najlepszym porządku, choć nie ukrywam, że nieco wynudziłam się w tym miesiącu (oby sierpień był ciekawszy!). Od kilku dni zastanawiałam się nad tym, co chciałabym pokazać w nowym poście i w końcu wymyśliłam, że pochwalę się Wam moimi ulubionymi zdjęciami, które wykonała mi moja bardzo bliska koleżanka Agata (Herman's photo). Od razu zaznaczę, że oczywiście nie aspiruję do bycia modelką i wszystkie sesje miały charakter amatorski. Jednak mam do nich ogromny sentyment i uwielbiam "wyginać się" przed obiektywem Agaty, hihihi :-) A w następnym poście obiecuję pokazać Wam w końcu mój codzienny makijaż - wraca Siostra, więc będzie komu zrobić zdjęcia. Koniecznie dajcie w komentarzach znać, które zdjęcia podobają Wam się najbardziej?! :-)


PS: Na fanpage'u mojej Siostry trwa aktualnie konkurs, w którym możecie wygrać święcę Yankee Candle SUMMER SCOOP (duży słoik) - cudowny zapach lodów truskawkowych. Wystarczy kliknąć w ten link.

_______________________________________
MÓJ ASK  /  MÓJ INSTAGRAM  /  MÓJ FACEBOOK

4 komentarze:

  1. Mi najbardziej się podoba przedostatnia, w kwiatach :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są takie śliczne! Ale mi najbardziej się podobają 2, 3 i 4 ;)) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia :D

    Dzisiaj post PHOTOGRAPHY. Współpraca dla Dr4ma Guitars.
    http://szuszunia-photography.blogspot.com/2014/07/szyszunia-photography-dr4ma-guitars.html

    OdpowiedzUsuń