czwartek, 17 kwietnia 2014

Zaczynamy!

Witajcie! Dziś jest wielki dzień, bo w końcu zebrałam się w sobie i założyłam mojego pierwszego bloga. Zdaję sobie sprawę, że co poniektórzy będą zastanawiali się w jakim celu to zrobiłam i co przez to chciałam osiągnąć? Doskonale zrozumiem te pytania, bo to właśnie one do tej pory powstrzymywały mnie przed pisaniem. Moją inspiracją były inne blogi, a w szczegolności moja siostra Anita (ANNFASHIONISTKA) i jej strona. To właśnie dzięki niej udało mi się zrealizować marzenie o posiadaniu własnego miejsca w sieci. A co będzieci mogli tu zobaczyć? Przede wszystkim mój pomysł na siebie - czyli moją codzienność, stylizacje i triki makijażowe, z których będzie mogła skorzystać każda nastolatka. Mam nadzieję, że wam się spodoba, bo ja nie mogę się już doczekać! A na początek nieco mroczne zdjęcia z sesji, którą wykonała mi moja bliska koleżanka Agata.


Trzymajcie się,
Asia

5 komentarzy: