poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Stylizacja z biala ramoneska i sportowa koszulka.

Witajcie Kochani! Dziś chciałabym zaprezentować Wam moją nową stylizację, która idealnie sprawdzi się w nieco chłodniejsze dni. Skórkową romoneskę połączyłam z ciemnymi rurkami (moje najnowsze DIY) i sportowym t-shirtem w kwiatki. Dla równowagi dodałam do tego małą torebkę w stonowanym kolorze i moje ostatnio ulubione buty, czyli zwykłe tenisówki (tzw. slipony). Mam nadzieję, że mój dzisiejszy outfit przypadnie Wam do gustu.


kurtka - H&M / t-shirt - CROPP / spodnie - BOOHOO / torebka - MIZENSA / tenisówki - DEEZEE

Pozdrawiam,
Asia

15 komentarzy:

  1. śliczna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś śliczna :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodz się ruchac <3 <===3 (.)(.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żenada! Gimbaza atakuje ;/

      Usuń
    2. Niestety, świadczy to tylko i wyłącznie o jego inteligencji Ann ;/

      Usuń
    3. Ann, może doradź moderację? :-)

      Usuń
  4. Asiu, cieszę się, że założyłaś bloga. Gratuluję kolejnej udanej stylizacji i życzę samych radości z blogowania! :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie zdjęcie i w ogóle ładna tyy ;**
    obserwuję <3
    http://millie-milllie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy nowy post :(:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zaintrygowana twoimi pazurkami :D świetny kolorek, ten niebieski. Możesz zdradzić cóż to za lakier - jaka firma???

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja, świetnie dobierasz ubrania ;*

    OdpowiedzUsuń