niedziela, 15 czerwca 2014

Miejski luz z jeansową kataną i krótkimi martensami.

Cześć wszystkim! Na początku chciałabym Was bardzo, bardzo przerosić za tak długą nieobecność na blogu. Mam nadzieję, że uda mi się to wynagrodzić dzisiejszym postem (w końcu, ufff!). A co u mnie? Jak na razie nie dzieje się nic ciekawego, co mogłoby Was szczególnie zainteresować. Jak zapewne większość z Was - już w niecierpliwością czekam na zakończenie roku szkolnego i wakacje. Obiecuję, że będzie o wiele więcej postów, outfitów i na pewno jakiś zdjęć z wakacyjnych wyjazdów. Co prawda na razie jeszcze nic pewnego, ale mam nadzieję, że uda mi się gdzieś wyjechać! A Wy wybieracie się gdzieś na wakacje? 

A na koniec jeszcze kilka słów, o tym co mam dziś na sobie. Jeansową katanę połączyłam z granatowymi spodniami w paski i skórzaną bluzką (mój ostatni zakup!). Do tego oczywiście metalowe naszyjniki i krótkie, białe martensy z New Looka. Mam nadzieję, że Wam się podoba! :-)


kurtka - VOI JEANS / bluzka - TOP SECRET / spodnie - CUBUS / buty - NEW LOOK
naszyjniki - SECOND HAND 

A na koniec jeszcze mały bonus, czyli ja w pierwszym wydaniu nowego magazynu dla nastolatek AVANTEEN - znajdziecie mnie na 6. stronie magazynu! :-) @jestemasiaa


Trzymajcie się,
Asia

14 komentarzy:

  1. Luuuuuuuuuuz blusss
    Gratki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie młoda oby tak dalej i czekamy na więcej :* I gratuluję sukcesu w postaci okazania się Ciebie w gazecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie wyglądasz! Podoba mi się bluzka Top Secret, ale nie mogę jej znaleźć w sklepie. Mogłabyś podlinkować do niej we wpisie? Z góry dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nawet na stronie internetowej Top Secret nie mogę jej znaleźć ;/ To jest najnowsza kolekcja i dziwne, że jej nie ma. Ale oczywiście jak znajdę to dam znać! ;)

      Usuń
  4. Ostatnio kupiłam Avanteen a tam Twój blog. Wchodzę i stwierdzam, że EXTRA blog. Obserwuje :D

    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, !
    Nominowałam cię do LBA :)
    Więcej info na moim blogu!
    http://mytruefacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nigdy mi się nie podobały niskie martensy ale u Ciebie to rewelacyjnie wygląda!
    zapraszam do siebie http://martfotofashion.blogspot.com
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zaobserwuj i napisz mi w komentarzu a zrobię to samo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Zapraszam na swoja stronke ggood-yearr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Avanteen odkryłam Twojego bloga i jestem nim zachwycona! Powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje zdjęcia w Avanteen ! =) ja na Twojego bloga trafiłam, dzięki Twojej siostrze Annfashionistce. Jestem jej fanką od 3 lat =) Pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty jak u klowna, cycki wypchane, fryzura jak u wiedźmy
    .....

    OdpowiedzUsuń